Nu ska ni inte låta er luras av denna fantastiska summa. Allt är beroende på ålder samt var man bor och skadefria år. Flera faktorer spelar in.Själv är min ATV försäkring dyrare än min bilförsäkring.
Jag betalar 2694:- helförsäkring hos Länsförsäkringar.Kollade inte runt så mycket utan valde dem för de är enkla att ha och göra med (har flera andra försäkringar hos dem)
Citat från: bjare skrivet 19 augusti 2010 kl. 09:41:46Nu ska ni inte låta er luras av denna fantastiska summa. Allt är beroende på ålder samt var man bor och skadefria år. Flera faktorer spelar in.Själv är min ATV försäkring dyrare än min bilförsäkring.Nope, har inget med ålder att göra. Däremot så går dom efter hur länge man haft körkort.
Citat från: O_Jonsson skrivet 19 augusti 2010 kl. 18:42:42Citat från: bjare skrivet 19 augusti 2010 kl. 09:41:46Nu ska ni inte låta er luras av denna fantastiska summa. Allt är beroende på ålder samt var man bor och skadefria år. Flera faktorer spelar in.Själv är min ATV försäkring dyrare än min bilförsäkring.Nope, har inget med ålder att göra. Däremot så går dom efter hur länge man haft körkort.Fel. Ring länsförsäkringar om du tvivlar. Fick själv det svaret när jag frågade kring försäkringar på min hojj för 1år sen. Samma på mina två bilar.Slutligen samma svar nu när jag skulle ställa på fyrhjulingen inför en mässa. Självklart också hur länge man haft körkort, hur man bor, vart man bor, vad för fordon osv..