Skruvar vi på fel munstycke? Är det inte huvudmunstycket som bilden visar?Varenda ÅF jag tittat på nätet, som säljer keihinmunstycken är nästan bara de små som jag redan köpt. Vore jättesnällt om någon kunde klargöra vad som gäller. Tänkte försöka attackera förgasaren i helgen isåfall.
Citat från: Delarium skrivet 27 augusti 2010 kl. 10:14:28Skruvar vi på fel munstycke? Är det inte huvudmunstycket som bilden visar?Varenda ÅF jag tittat på nätet, som säljer keihinmunstycken är nästan bara de små som jag redan köpt. Vore jättesnällt om någon kunde klargöra vad som gäller. Tänkte försöka attackera förgasaren i helgen isåfall.Du har ju skruvat ut hela nålmunstycket tillsammans med huvudmunstycket. ta och ta lös huvudmunstycket från "röret" så ska du se att det är lika. Det är inte det lilla runda mikunimunstycket som honda mt5 har. Keihingasaren har ett nästa likadant som det lilla runda mikunit men det är inte samma.När jag körde smc 250 så hade jag öppen luftburk och ett slipon, 2x 115 huvudmunstycke. Den gick rätt bra.