Det är nog ingen servo på Kawwan, men jag är stark så det gör inget Mindre el saker som kan krångla Jo, nog är en Outlander MAX bättre om man ska ha passagerare ofta, men så är nog inte fallet för mig.Det kanske kan bli nån gång och då är det bättre iaf att det är lagligt att åka med 1st passagerare.Fördelen med Kawwan är väl iaf att den är ny, och att man kan välja exakt hur den ska se ut samt med tillbehör och garanti.Men om vi säger så här då, om jag köper mig en Bruteforce kommer jag att ångra att det inte blev en Outlander ?Är Outlandern så pass mycket "snabbare" och "bättre" än en Bruteforce ?Japp, det iaf 750cc och uppåt som gäller.
Citat från: t1an skrivet 15 augusti 2010 kl. 14:00:14Det är nog ingen servo på Kawwan, men jag är stark så det gör inget Mindre el saker som kan krångla Jo, nog är en Outlander MAX bättre om man ska ha passagerare ofta, men så är nog inte fallet för mig.Det kanske kan bli nån gång och då är det bättre iaf att det är lagligt att åka med 1st passagerare.Fördelen med Kawwan är väl iaf att den är ny, och att man kan välja exakt hur den ska se ut samt med tillbehör och garanti.Men om vi säger så här då, om jag köper mig en Bruteforce kommer jag att ångra att det inte blev en Outlander ?Är Outlandern så pass mycket "snabbare" och "bättre" än en Bruteforce ?Japp, det iaf 750cc och uppåt som gäller.Jag säger att åk och provkör, frågar du här kommer du få lika många olika svar som trådar på forumet hehehe. Men kawan e ju snabb och den finns för under 100000:- har sett flera st som säljer dom för 90-96k.Om du köper en kawa så har du några tusen att lägga ner på tillbehör innan du kommer upp i en outlanders pris.Men sen e ju can-amen en fin maskin åsså, jag testa en 500 visst den gick fint men den va brutalt slö mot för kawan och dom som säger att can-am 500 ska gå ungefär lika som kawan snackar i nattmössan, enligt papper kanske det står att den har lika många hk men den är inte alls lika snabb som kawan.Nackdelen som jag ser det nu med min kawa att den blir lite tungstyrd om man kör på en myr tex, jag kör med 27" däck och har inga större problem att böka omkring bland träd å mark men just på myr blir det lite tungt annas går det bra.Sen kanske du ska kolla på det här med garantibiten, man får höra både här och där att BRP inte e direkt snabba eller medjörliga med garantiärenden. Vi har ju några känndisar här på forumet som haft problem med divs saker.Garantin på kawan har flytigt smärtfritt, inga problem alls typ och då har jag haft några ärenden på min. Det strul jag har haft va med en diff fram som dom inte lyckades få fram saker till dock så löste det sej åsså efter jag skällde lite Så nu har jag rört om i din gryta lite till
Om det står "1 passagerare" på regbeviset så brukar det innebära att du inte får skjutsa, så var det i alla fall på min can-am 650 kort.