På min breddgrader här nere i Östergötland tror jag också att det är lättare att sälja en väggreggad maskin (om jag skulle tröttna).
japp såg nu att den var utan servo, då är det ju en helt annan sak direkt... ja de är inte lätt o välja atv..
Citat från: rallymarkus skrivet 22 augusti 2010 kl. 22:08:59japp såg nu att den var utan servo, då är det ju en helt annan sak direkt... ja de är inte lätt o välja atv..Inte lätt men roligt Marcus, du som har en väggreggad Yamaha, har du sett någon beggad på marknaden någonsin ?/ MJapp min. Nä men jag tror jag sett nån ibland på blocket men inte är det många men jag är helt supernöjd med min den går otroligt fint
Citat från: Deer Hunter skrivet 23 augusti 2010 kl. 08:28:46Citat från: rallymarkus skrivet 22 augusti 2010 kl. 22:08:59japp såg nu att den var utan servo, då är det ju en helt annan sak direkt... ja de är inte lätt o välja atv..Inte lätt men roligt Marcus, du som har en väggreggad Yamaha, har du sett någon beggad på marknaden någonsin ?/ MJapp min. Nä men jag tror jag sett nån ibland på blocket men inte är det många men jag är helt supernöjd med min den går otroligt fint
Hur har det gått med provkörningarna?