Vill du göra en insats sedan, så finns det små te eller stora te silar som passar som handsken i röret. Nu kör jag med 2 st i röret då dom slår sönder ljudet. Jag kör med biltema dämp den borstade, och den har jag haft apelsin orange i hela inmaten och den har inte brunnit upp än, när den var som varmast så kunde man ha handen på några sekunder.
såja, då var den monterad och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med ljudet, den blev då betydligt tystare än innan (ca 3ggr tystare) jag kör dock med insatsen som följde med eller vad man ska kalla det, den gör ju iaf utblåset mindre. Med ljuddämparen, hemmagjord anslutning och hemmagjort fäste blev det ca 1000:- för allt.
Citat från: sukke2k skrivet 12 augusti 2010 kl. 21:02:50såja, då var den monterad och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med ljudet, den blev då betydligt tystare än innan (ca 3ggr tystare) jag kör dock med insatsen som följde med eller vad man ska kalla det, den gör ju iaf utblåset mindre. Med ljuddämparen, hemmagjord anslutning och hemmagjort fäste blev det ca 1000:- för allt.Kanske har missat det helt Men vad hade du för dämpare tidigare ?