Citat från: joeychandlerson skrivet 9 augusti 2010 kl. 20:53:50Eric: Tack för inspiration Du tappar inget på vägen när det inte är bultat direkt på filtret tro? Vad är gjort med sadeln?Nu förstår jag inte vad du menar?Jag har kapat ur 3 st stödplattor i mitten på sadeln.
Eric: Tack för inspiration Du tappar inget på vägen när det inte är bultat direkt på filtret tro? Vad är gjort med sadeln?
Om det blir nåt "tapp" i effekt av att använda en förlängning mellan fugge o filtret kontra att bulta filtret rakt på fuggen som UNI o KN filter till mc?
Låter rimligt att det släpper in den mängd luft som krävs och mer därtill Ska kolla på denna variant helt klart.. har ju en org.luftburk liggandes
Citat från: joeychandlerson skrivet 9 augusti 2010 kl. 21:06:55Låter rimligt att det släpper in den mängd luft som krävs och mer därtill Ska kolla på denna variant helt klart.. har ju en org.luftburk liggandes Värt att tilläggas är att jag får plats med batteriet under filtret (syns inte så bra på bilderna).