Som sagt, kollade ett annat stort forum för bara Raptors som finns i USA och där fanns det prisjämförelser och jag valde det billigaste stället av dem. Jag kollade även själv på ett par andra ställen som inte var med i jämförelsen.Vad det är för delar spelar väl ingen roll, om jag hittade mina billigt i Sverige är det kanon, liksom att ni hittar era billigt i staterna.
Det skulle vara intressant att veta vad du har beställt och vad det kostade, jag har aldrig ens varit i närheten av samma summor i USA som här hemma ens om man betalar toll och moms (30 procent cirka)
Citat från: LAHA skrivet 11 augusti 2010 kl. 15:54:02Det skulle vara intressant att veta vad du har beställt och vad det kostade, jag har aldrig ens varit i närheten av samma summor i USA som här hemma ens om man betalar toll och moms (30 procent cirka)Word... Har också handlat massor i USA och jag ringde och kollade lite priser på Yamaha i sverige, jag blev helt seriöst SVETTIG av att höra priserna, nej du... jag får nog ta hem delarna på annat håll. Jag skulle köpa plast, dom skulle ha 4500kr + frakt i Sverige, kostar cirkus hälften från USA
Citat från: kenta777 skrivet 11 augusti 2010 kl. 17:17:29Som sagt, kollade ett annat stort forum för bara Raptors som finns i USA och där fanns det prisjämförelser och jag valde det billigaste stället av dem. Jag kollade även själv på ett par andra ställen som inte var med i jämförelsen.Vad det är för delar spelar väl ingen roll, om jag hittade mina billigt i Sverige är det kanon, liksom att ni hittar era billigt i staterna.Ta du dig en titt här http://www.yamahasportsplaza.com/pages/home/default.aspx
Citat från: kenta777 skrivet 11 augusti 2010 kl. 17:17:29Som sagt, kollade ett annat stort forum för bara Raptors som finns i USA och där fanns det prisjämförelser och jag valde det billigaste stället av dem. Jag kollade även själv på ett par andra ställen som inte var med i jämförelsen.Vad det är för delar spelar väl ingen roll, om jag hittade mina billigt i Sverige är det kanon, liksom att ni hittar era billigt i staterna.Annars e det ganska bra om man delar med sig av erfarenheter...... blir ju liksom lättare att jämföra priser om vi snackar siffror eller specifika delar