Om allt går som planerat så har jag en Gopro Hero wide HD motorsport på söndag!
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Fick mina idag! Dock ska den beg säljas vidare till en kompis ev!
då har jag Klass 4 och 6 på mina... men det som stör mig är ju att det HAR funkar men inte gör det... så borde ju inte vara skrivhastigheten
Citat från: CALLAHAN skrivet 16 augusti 2010 kl. 02:09:41Fick mina idag! Dock ska den beg säljas vidare till en kompis ev!Oki får nog åka in till RC P. å kolla har ju ca en mil till din kompis. Om han har öppet..
Fick mina idag! Dock ska den beg säljas vidare till en kompis ev!
Citat från: forester_fast skrivet 16 augusti 2010 kl. 23:06:50Citat från: CALLAHAN skrivet 16 augusti 2010 kl. 02:09:41Fick mina idag! Dock ska den beg säljas vidare till en kompis ev!Oki får nog åka in till RC P. å kolla har ju ca en mil till din kompis. Om han har öppet.. Slå en signal innan så är det nog inga problem! Han har haft sån jävla oflyt med sin ny upp startade firma så det är inte sant.Men bra priser har han dock alltid! Polaren skulle inte ha kamera nummer 2 så nu har jag 2.
1000:- och då ingår en ny påse med fästen och ett 4gigs minne! Funderar på vad man ska köpa för kort till HD kameran?Vad tror ni om det här?http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=3396158