joo man kan ha hur mkt minne på kortet man vill, är det för låg klass på kortet så skiter det sig i allfall...jag har 2st 8gb kingston, de ena är klass 2 och de hinner jag inte spela in mer än 1-2 min sekvenser på innan dess skrivhastighet inte hinner med att spara alla den information det blir när man filmar med min kamera. medans mitt andra klass 8 kort kan filma tills minnet är fult på kortet, ca 30 min:)
Citat från: TAZ skrivet 28 juli 2010 kl. 23:15:37joo man kan ha hur mkt minne på kortet man vill, är det för låg klass på kortet så skiter det sig i allfall...jag har 2st 8gb kingston, de ena är klass 2 och de hinner jag inte spela in mer än 1-2 min sekvenser på innan dess skrivhastighet inte hinner med att spara alla den information det blir när man filmar med min kamera. medans mitt andra klass 8 kort kan filma tills minnet är fult på kortet, ca 30 min:)hur ser du klassning på kortet? står massa dret på baksidan men vet inte vad det är
Nu är jag trött på skiten, har gullat med min GoPro länge nu och den ville bara inte filma längre, Köpte mig ett Sandisk Extreme 16gb, klass 10 30mb/sek så nu ville den filma! Den kanske har gått å blitt kräsen, gick att filma förut på dom andra korten men inte nu längre. Nu kan jag typ filma lika länge som batteriet räcker (vidvinkel)