Kanske inte något som hjälper själva framfarten, men jag håller faktiskt en GPS rätt högt då den med lätthet ger tips om nya vägar, stigar, genvägar och upplevelser som man kanske missat annars.Men visst, kör man bara på hemmaplan så är den kanske onödig.
Citat från: Hydro skrivet 27 juli 2010 kl. 12:54:01Kanske inte något som hjälper själva framfarten, men jag håller faktiskt en GPS rätt högt då den med lätthet ger tips om nya vägar, stigar, genvägar och upplevelser som man kanske missat annars.Men visst, kör man bara på hemmaplan så är den kanske onödig.finns ju vanliga vikbara terrängkartor på bokhandeln för den som inte vill förlita sig enbart på jobbig elektronik!
..I en motorbåt och 60 knop håller man hellre i sig än ritar streck på ett papper.
Jo. Jag kallade mig Hydrolift här innan (man har ju NOLL fantasi och dessutom ingen erfarenhet av forum).På träffar blev man dock kallad "Hydro" så jag bytte...
Citat från: Hydro skrivet 29 december 2010 kl. 21:01:26Jo. Jag kallade mig Hydrolift här innan (man har ju NOLL fantasi och dessutom ingen erfarenhet av forum).På träffar blev man dock kallad "Hydro" så jag bytte...Grattis till att åka "lambo" på sjön då, själv guppar jag om kring i en Sea Ray Pachanga 22 med 496 MAG (ej HO ) funkar kalas för vår insjö..Nej åter till tråden.. och uräkta avbrottet.