Köp en clas olsson vinch, där finns det definitivt delar och inga problem vid reklamationer.Tror inte att Artrax är speciellt bättre.......Misstänker att du har Artrax på 800:an och behöver renovera.
Citat från: Lillhajen skrivet 24 juli 2010 kl. 21:32:16Köp en clas olsson vinch, där finns det definitivt delar och inga problem vid reklamationer.Tror inte att Artrax är speciellt bättre.......Misstänker att du har Artrax på 800:an och behöver renovera. japp den `satt´ på 800:an. Artrax är rena skiten,får väl bli en warn till den med. det sura är att det bara är en plastbussning som gått sönder på artrax:en.
det sitter en vit plastbussning på båda sidor om viret-trumman,det är dom som vire-trumman centreras med. viren gick på utsidan av vire-trumman och nötte sönder ena bussningen när jag winchade loss mig .köper gärna det du har kvar av din winch.
tack ca650xt för delarna. nu funkar den igen.
Vad har du för fäste bak till vinchen ca650xt.Skulle vilja se en bild om du kunde lägga upp.Har lite funderingar på att montera en bak på min 800 Max.