Ditt projekt och arbete uppskattas verkligen... Bra jobbat (minst sagt). Vill så gärna ha ett garage som man kan jobba i. Måste börja söka efter en lokal som vi i UndergroundATV kan hyra tillsammans. Ganska jobbigt utan ett ställe att mecka och dona i God natt gott folk!
Det har fan inte hänt mycket med qvadden den senaste veckan. Semestern är slut och dessutom har jag slut på idéer. Motivationen finns men jag vet inte vad jag ska göra... Annat än köra då förstås. Ramen och A-armarna ska få pulverlack på sig i vinter, men innan dess vill jag pyssla med lite småprojekt så om du har idéer, upplys mig!
Jag är inte så himla förtjust i Dinli quad då jag tycker dom orginal är så jäkla höga och smala men den här quaden är fasen i risksonen för att bli runkobjekt den är riktigt fin. Kul med folk som förbättrar maskinerna utan att för den delen skruva sönder den för det finns en del som gör det men som sagt den här maskinen är riktigt fin och seriöst förbättrad. En fråga bara angående parkeringslampan du satte dit. vad är det för infattning på lampan i botten?
En av dom absolut snyggaste Dinlis jag sett!Har du inga blinkers på den? Det kanske vore nått att pula lite med annars.En av dom roligare och aktivaste projekt trådarna på forumet tycker jag. Ceep up the good work Erik!
Kan du inte försöka skissa på lite snygga dekalkit som går att skära ut?Det var ett tipsHar själv fått lite idé torka så jag håller mig lite lugn nu tills vintern börjar.Köra är annars inte helt fel så kanske du får lite jobb. (fick lite jobb själv efter att jag var och flög rakt ned i ett kraftigt dike så min sänkning höll inte riktigt fram, så då fick man förstärka upp lite där)