Har inte kommenterat här ännu, men måste säga att du gör ett grymt bra jobb Eric! Maskinen ser skitbra ut med nya däcken Grymt kul o följa denna tråd, kommer fortsätta o göra det Måste säga att du tar grymt bra bilder bara för o visa oss här på forumet En fråga dock, va kostade däcken+fälgarna med frakt till sverige.. alltså slutsumman för att ha dom hemma? //Anton
Citat från: Onlyhenke skrivet 3 augusti 2010 kl. 18:32:43otur Undra hur sånt kan gå igenom kvalitetskontrollen hos tillverkaren.Ja, det kan man verkligen fråga sig. Douglas Red Label som den heter, trodde jag var kvalitetshjul.
otur Undra hur sånt kan gå igenom kvalitetskontrollen hos tillverkaren.
Citat från: Eric Sigurdsson skrivet 3 augusti 2010 kl. 18:37:13Citat från: Onlyhenke skrivet 3 augusti 2010 kl. 18:32:43otur Undra hur sånt kan gå igenom kvalitetskontrollen hos tillverkaren.Ja, det kan man verkligen fråga sig. Douglas Red Label som den heter, trodde jag var kvalitetshjul.Kvalitetsfälg vet jag inte, snygga fälgar är det helt klart men väldigt mjuka. Samma som ITP billligare modeller. Man får hosta upp lite mer om man skall ha ett par fälgar med riktigt kvalitet.
Vilken dräpare!!! Underbart att se
Kan bara säga att det blev snyggt.Men helt klart kommer den att bli en vägdräpare och en rondelltestare.Du ska inte ut på bana å köra?Men underskatta inte nöjet med att anv den året runt, och ute i skogen efter en slingrig skogsväg, eller busa runt i en sandgrop. Det är ju där den trivs.