Den gråa plasten är schysst men personligen tycker jag inte att det passar med polerade fälgar. Men jag avskyr chrome och polerade grejer i allmänhet å andra sidan.Jag tror inte du blir bortgjord hur du än gör. Pallar du med polerat så tänk praktiskt, ingen risk för att färgen spricker upp om du låter dem vara plus mer åktid innan det blir kallt.
riktigt nice! men skulle vara snyggt att lacka plasten i rött eller någon annan färg
Pulver kan spricka upp om man inte är supernoga med underarbetet. Blir det minsta lilla slarv så kan det spricka. Jag har varit med om det vid ett flertal tillfällen när jag lämnat bort grejer, till olika ställen dessutom.
otur Undra hur sånt kan gå igenom kvalitetskontrollen hos tillverkaren.
Citat från: Onlyhenke skrivet 3 augusti 2010 kl. 18:32:43otur Undra hur sånt kan gå igenom kvalitetskontrollen hos tillverkaren.Ja, det kan man verkligen fråga sig. Douglas Red Label som den heter, trodde jag var kvalitetshjul.
Citat från: Onlyhenke skrivet 2 augusti 2010 kl. 18:36:00Oj så snyggt Tycker du kan låta dem vara som dem är.Nu skulle du haft bakaxeln någon snygg färg.Tack ska du ha! Förslag på färg?
Oj så snyggt Tycker du kan låta dem vara som dem är.Nu skulle du haft bakaxeln någon snygg färg.