Citat från: Fishy skrivet 3 augusti 2010 kl. 15:05:38Citat från: Eric Sigurdsson skrivet 3 augusti 2010 kl. 08:47:46Citat från: Fishy skrivet 2 augusti 2010 kl. 23:33:37Jahå! Då har jag fått nya avgassystemet idag, sisådär efter 2 veckor? >.<Ska se om jag hinner få ihop fanskapet och ner på service med han i veckan så man kan ut o leka av sig. Börjar få kli i fingrarna....Var lämnar du in din på service? Är det samma som är din ÅF eller?Precis! Hos Extremebike i Tingsryd är det.Är dom bra att ha o göra med eller? Sist jag var där så var det några småpojkar i verkstaden så det kändes lite konstigt...
Citat från: Eric Sigurdsson skrivet 3 augusti 2010 kl. 08:47:46Citat från: Fishy skrivet 2 augusti 2010 kl. 23:33:37Jahå! Då har jag fått nya avgassystemet idag, sisådär efter 2 veckor? >.<Ska se om jag hinner få ihop fanskapet och ner på service med han i veckan så man kan ut o leka av sig. Börjar få kli i fingrarna....Var lämnar du in din på service? Är det samma som är din ÅF eller?Precis! Hos Extremebike i Tingsryd är det.
Citat från: Fishy skrivet 2 augusti 2010 kl. 23:33:37Jahå! Då har jag fått nya avgassystemet idag, sisådär efter 2 veckor? >.<Ska se om jag hinner få ihop fanskapet och ner på service med han i veckan så man kan ut o leka av sig. Börjar få kli i fingrarna....Var lämnar du in din på service? Är det samma som är din ÅF eller?
Jahå! Då har jag fått nya avgassystemet idag, sisådär efter 2 veckor? >.<Ska se om jag hinner få ihop fanskapet och ner på service med han i veckan så man kan ut o leka av sig. Börjar få kli i fingrarna....
Samma skedde med min ljuddämpare. Verkare vara barnsjukdom på domdär systemen. Fick en ny hos ÅF dock