Citat från: Gabber skrivet 13 augusti 2010 kl. 03:03:45Kanske inte bättre men det visar ju iaf att den håller att konkurrera med mer etablerade märken. Med din logik betyder det att eftersom Dinli är ett mer etablerat märke i lilla Sverige så är det ett bättre märke? Frågan gällde ju vilken han skulle köpa och istället för att bara höra på partiska ägare försökte jag komma med fakta så han kan fatta sitt eget beslut. Ang motorkommentaren så är det ju vanligt i bilvärlden att man delar bottenplatta och motorer utan att jag ser på dom som mindre seriösa för det.Han menar inte att ett mer etablerat märke måste vara bättre. Han menar att det är en FÖRDEL för ägaren vid reparationer, service, reservdelar osv.
Kanske inte bättre men det visar ju iaf att den håller att konkurrera med mer etablerade märken. Med din logik betyder det att eftersom Dinli är ett mer etablerat märke i lilla Sverige så är det ett bättre märke? Frågan gällde ju vilken han skulle köpa och istället för att bara höra på partiska ägare försökte jag komma med fakta så han kan fatta sitt eget beslut. Ang motorkommentaren så är det ju vanligt i bilvärlden att man delar bottenplatta och motorer utan att jag ser på dom som mindre seriösa för det.
Jag själv är på gång att köpa mig en quad igen!Och har kikat en hel del på "Kina" maskinerna som det så fint kallas. Kikat på följande maskiner LIVE"SMC 500 RE wildcat svart och vit.Adly Königser 542 RR Dinli 450RACCESS SP 450 SMACCESS SP 450 Sport BlackDinlin går bort pga den lilla sadeln och deras tveksamma ryckte.(Ska åka 2 på den)Adlyn gick bort pga den dåliga finishen. (Ska vara den bästa enligt deras broshyr men oj vad dom är ute och seglar)Access 450 SM går bort pga dom apfula fälgarna och den fula bumpersen.Så nu står det mellan en SMC 500 RE och en Access SP 450 sport black!Mitt förslag till trådskaparen är att åka runt att kika på dom olika och även provköra. Jag har åkt över 100 mil redan för att kolla dom olika modellerna.
Vi smyger inte med de fel o brister som finns med våra Dinlis - de finns nedskrivna att läsas för alla. Vi har som enda märke en egen avdelning för fel och brister