alltså jag är väldigt sugen på att köra den tävlingen för skojs skull men jag vet inget om quad tävlingar, får jag köra med min 700?
Citat från: "shivaxl"alltså jag är väldigt sugen på att köra den tävlingen för skojs skull men jag vet inget om quad tävlingar, får jag köra med min 700?ja det får du. gå in på svenskquadracing och titta på reglementet.det du behöver är dödare och nerfbars (vet inte hur det stavas???)det blir tydligen många som kommer att komma till den första tävlingen den 7e.det blir många som kommer att tävla för första gången då. kom vetja.anmäl dig snarast. och kolla upp det där med transponder kravet.
Citat från: "Lina"Citat från: "shivaxl"alltså jag är väldigt sugen på att köra den tävlingen för skojs skull men jag vet inget om quad tävlingar, får jag köra med min 700?ja det får du. gå in på svenskquadracing och titta på reglementet.det du behöver är dödare och nerfbars (vet inte hur det stavas???)det blir tydligen många som kommer att komma till den första tävlingen den 7e.det blir många som kommer att tävla för första gången då. kom vetja.anmäl dig snarast. och kolla upp det där med transponder kravet.Ok, dödare har jag men inte nerfbars men det är väl bara och ge sig iväg och köpa det då Får se hur det blir med tävlandet, åker kanske bara och kolla den 7 för att se hur det verkar
Tro ni man platsar med en linhai?