Vadå orka.....är du dum eller idiot....va fan är det för fel med att skaffa information det är ju för fan ett forum.
Helt omöjligt för en privatperson att regga en maskin själv med drag kula ,likasom att det inte finns några mcreggade articats att köpa heller ,jag såg dig i dag förresten lowest varför körde inte du i skiten som dom andra pojkarna för
Citat från: Ace skrivet 5 juni 2010 kl. 23:49:15Helt omöjligt för en privatperson att regga en maskin själv med drag kula ,likasom att det inte finns några mcreggade articats att köpa heller ,jag såg dig i dag förresten lowest varför körde inte du i skiten som dom andra pojkarna för Articcats finns väl mc-reggade eller har dom slutat med det ? fanns då när jag köpte Kawan för jag kollade på 700h1 eller va den heter och dom höll på att prissätta den då.Sket i å åka i Böle för det är sån jävla lera där som fastnar överallt och jag är vuxen jag
Ojdå nu ställde jag till det...Ibland formulerar jag mej konstigt....Ber om ursäkt till dig ACE för mitt tilltag. Skall inte fråga nåt mer.