hmmm med all denna information så får jag fram att 1 man måste regga in fyrisen med dragkrok till att börja med innan man börjar dra nått på allmän väg2 frågan är hur mycket polisen skulle bry sig om man drog en kärra som uppfyller kraven och att man kör försiktigt o normalt,,
Citat från: joff skrivet 4 juni 2010 kl. 16:57:19hmmm med all denna information så får jag fram att 1 man måste regga in fyrisen med dragkrok till att börja med innan man börjar dra nått på allmän väg2 frågan är hur mycket polisen skulle bry sig om man drog en kärra som uppfyller kraven och att man kör försiktigt o normalt,, Det är tillverkaren eller importören som "reggar" in dragkulor,tror du får svårt att efter regga en dragkrok,när maskinen inte är godkänd för att dra på väg .
Citat från: Ace skrivet 4 juni 2010 kl. 22:22:13Citat från: joff skrivet 4 juni 2010 kl. 16:57:19hmmm med all denna information så får jag fram att 1 man måste regga in fyrisen med dragkrok till att börja med innan man börjar dra nått på allmän väg2 frågan är hur mycket polisen skulle bry sig om man drog en kärra som uppfyller kraven och att man kör försiktigt o normalt,, Det är tillverkaren eller importören som "reggar" in dragkulor,tror du får svårt att efter regga en dragkrok,när maskinen inte är godkänd för att dra på väg .Hur mkt får du dra med din Target?hAR SÅFinns det några lämpliga kärror för fyrhjulingar?
Hmm om man tittar på ett regnummret på en target så hittar jag ej nått om dragkula eller dragvikt i regbeviset. Och 200 kg låter konstigt då reglerna säger halva tjänstevikten.PÅ target är tjänstevikten 315kg.
Jaha ja men har någon verkligen besiktigat sin tgb med draget monterat?