Kan nämnas att på de två träffar Jag varit på i år så har jag inte sett Nån mecka med en CF / Goes / Fastpower, däremot skruvades det med både Bruttar o Outlanders, Polaris med knäckt drivning o rem på en Renegade. Vad Sånt beror på är nog KANSKE pga den högre effekten, jag vet inte!! Dock så räcker det Bra med det en CF levererar, gott o väl. Det räckte tom till min UTV som med 2 pers vägde närmare 650kg! Effekt o Kvallité är som sagt Inte samma sak...
Citat från: SugBritt skrivet 7 juni 2010 kl. 22:02:51Kan nämnas att på de två träffar Jag varit på i år så har jag inte sett Nån mecka med en CF / Goes / Fastpower, däremot skruvades det med både Bruttar o Outlanders, Polaris med knäckt drivning o rem på en Renegade. Vad Sånt beror på är nog KANSKE pga den högre effekten, jag vet inte!! Dock så räcker det Bra med det en CF levererar, gott o väl. Det räckte tom till min UTV som med 2 pers vägde närmare 650kg! Effekt o Kvallité är som sagt Inte samma sak...Samma här faktiskt.Ingen risk att knäcka drivaxlar p.g.a effekten på en cf .Däremot verkar ju can am dras med lite diffproblem tycker jag.Sett ganska många såna ras på träffar.Men återigen så KAN d ju va så att felet sitter bakom styret.Fel handhavande leder ju ofta till ras som sen hängs ut på forum som "skitmaskiner" mvh/hades
Citat från: HADES skrivet 8 juni 2010 kl. 09:11:58Citat från: SugBritt skrivet 7 juni 2010 kl. 22:02:51Kan nämnas att på de två träffar Jag varit på i år så har jag inte sett Nån mecka med en CF / Goes / Fastpower, däremot skruvades det med både Bruttar o Outlanders, Polaris med knäckt drivning o rem på en Renegade. Vad Sånt beror på är nog KANSKE pga den högre effekten, jag vet inte!! Dock så räcker det Bra med det en CF levererar, gott o väl. Det räckte tom till min UTV som med 2 pers vägde närmare 650kg! Effekt o Kvallité är som sagt Inte samma sak...Samma här faktiskt.Ingen risk att knäcka drivaxlar p.g.a effekten på en cf .Däremot verkar ju can am dras med lite diffproblem tycker jag.Sett ganska många såna ras på träffar.Men återigen så KAN d ju va så att felet sitter bakom styret.Fel handhavande leder ju ofta till ras som sen hängs ut på forum som "skitmaskiner" mvh/hadesja ne man ska ju inte snacka skit om maskiner som man inte har o ja jag körde av utgående axel till drivningen fram på min Renegade på hofors träffen men jag vet oxo att jag använder maskinen till max o jag vet att om man använder en cf på samma sätt håller den inte och jag vet det av egen erfarenhet