är de någon som lyckats med nån effekt höjande åtgärd de verkar minst sagt defust när man läser samtalen.prova de en cbw i dag dock veldigt cool maskin fram för allt lät den mysigt som fan lite mer power hade inte gjort ont. tvekar lite mellan adly och cbw fast smc reserv delar vekar ju mycke enklare att få tag i.
verkar som 170cc är mer tacksam för trimm då...min gör ingen skillnad alls vid byte av munstycke eller "trimmljuddämpare"
Citat från: "EbbE"verkar som 170cc är mer tacksam för trimm då...min gör ingen skillnad alls vid byte av munstycke eller "trimmljuddämpare"Eller så kanske de är nå fel med din!?
Vart lite skillnad när jag bytte munstyckena till min 250 iallfall.. bättre acceleration. Innan jag satte på munstyckena och bara bytt avgassystemet och fixat mer luft så "mådde" den inte bra vid full gas.. höll på o dö nu kan jag gasa fullt och den svarar bra.
Citat från: "st3ffo"Vart lite skillnad när jag bytte munstyckena till min 250 iallfall.. bättre acceleration. Innan jag satte på munstyckena och bara bytt avgassystemet och fixat mer luft så "mådde" den inte bra vid full gas.. höll på o dö nu kan jag gasa fullt och den svarar bra.men du har dubbelförgasar modellen va? min blev lite starkare med större munstycke, och med mer luft gick den kasst...