Ja den blev bra!Har aldrig ångrat att jag kostade på en riktig kran. Den är värd varje krona!
Citat från: "Skogsfan"Ja den blev bra!Har aldrig ångrat att jag kostade på en riktig kran. Den är värd varje krona! Tackar för alla tips och råd hittils, fler är ju såklart välkommna!Får man fråga vad en sån fin vagn du har kostar att köpa?//Mvh Glenn
Köp hondan!Jag har själv en Honda Rubicon 500 FA och den är mycket bra i skogen. Jag har plågat den mycket under stormen GUDRUN och den funkar fortfarande fint! Vad det gäller markfrigången så är det inga problem! Dock kan man lätt höja den med nya 27" monster däck och slänger man på en höjningssats får man dit 28". Har själv beställt höjningssats och nya fjädrar till min. En annan fördel med hondan är ätt det är stel bakaxel! Särskillt om du ska dra e tung timmervagn. Delad bakaxel är för finåkning! Om du sk ha den i skogen ska du köpa en kranman vagn i samma paket, jobbar du mycket i skogen så ska det vara en vagn med drivning och kran! Sitter själv och sparar pengar till vagn med driving och kran.