Jocke72: Jag har arbetat som motorcykelmekaniker, jag har tävlat i motocross, jag har haft sporthojar och fyrhjuling. Jag tror att jag har monterat fler styrhöjare av fler märken och modeller än du har så jag tror att jag har en aning mer erfarenhet av just styrhöjare än vad du har. Ibland är det bättre att vara tyst, man skulle tror att du är sponsrad av isowibe. O nä, jag sa inte att jag borrar nya hål i styrhöjaren, jag sa att jag borrar nya hål i styrkronan och hållbarheten försämras avsevärt.
Jocke72: Jag kanske uppfattas som otrevlig men det är inte min mening. Men jag är inte den enda som uppfattas som otrevlig, sanna min ord jocke. Jag förstår inte varför du försöker vinkla det som om jag vore teoretiker och inte praktiker.
Det jag uttalar mej om teoretiskt har jag oftast gjort praktiskt. Och vise verca. O nej, tyvärr känner vi inte varandra. En houser-styrstång kostar från 1900:- så 4000:- behöver man inte ha.
Har du runt 4.000:- som bränner i fickan och måste ha det värsta så är det dock IV som gäller. Sen kan du ju även köpa en bättre styrstång, om inte annat så bara för möjligheten att piffa till fyrhjulingen med.
Du börjar spela dum genom att låtsas att du inte förstår vad jag menar när jag säger att jag fått borra hål i styrkronan, trodde du kanske att jag borrade i gaffelkronan?
Att du nästan var med i Bike hör ju inte riktigt hit, dock kan jag tycka att har man rattat hoj i 18 år så borde man ha vett nog att låta hojen stå i garaget tills reportaget är gjort.
Aktiv eller penisonerad tävlingsförare spelar ingen roll, jag tar din åsikt med respekt men jag har fortfarande mina egna värderingar och omdömen om vad som är bäst. Du gör ju knappast stämningen bättre genom att skriva tex "Jag vet att du tycker att du är expert". Trodde du att jag ska sitta still och bara titta på' när du skriver så? Jag är inte expert och kommer aldrig att bli eftersom jag inte har det minsta intresse för att tävla med Quad, med det sagt så betyder det inte att jag inte vet mycket.