de stämmer lowest.. irs har delad bakaxel.. mm ja kan fiska åt dig.. både kasta ut o veva in.. så lär du mig ta stora fiskar :-) ..deal?
Citat från: hummer skrivet 17 maj 2010 kl. 20:41:35har inte ens ngn atv ännu.. ja väntar på kymco mxu 500 irs som skulle komma til lsverige förra veckan.. men ja vill ha .. o båten behöver bottenmålas..så ingen atv o ingen båt i sjön... syndast om mig i helaste världen hahahaJa då är det syndast om dig... kanske... Jag har båten i sjön iaf... men måste vänta på att min dumma tennisarm lugnar ned sig lite.
har inte ens ngn atv ännu.. ja väntar på kymco mxu 500 irs som skulle komma til lsverige förra veckan.. men ja vill ha .. o båten behöver bottenmålas..så ingen atv o ingen båt i sjön... syndast om mig i helaste världen hahaha
Oj, vad sorglig denna tråd blev. 3 personer med "bara" niokilosgäddor och utan båtar och kanoter i sjön Detta går inte - vi måste ordna en ATV-fisketur i sommar så det blir någon ordning
Jag ska försöka starta en tråd för ATV-fiskare istället, när jag listat ut i vilken kategori en sån tråd skulle vara lämplig.