Framdiffen knäcktes på den och dom körde i tösnö på filmen så det gick väl för tungt för den stackars bladen då, ganska rimligt antagande anser jag, nu kanske tgb ändå är av skaplig kvalitet jämfört med många andra men inte faan skulle då jag våga köpa en iaf.
Rädd för can-am pga småfel som Rickard skrev om i sin tråd sen går du och köper en asiat.... konstigt folk det finns är allt jag har att säga, kolla i dagens film tråden under filmer så hittar du en blade som dom knäcker framdiffen på nu i vårvintern pga tösnö antar jag :S
Skönt att höra, Lowest. Jag ska inte köra race med den eller dra tungt (förutom när jag ska lasta mina 200-kilosfiskar på släpet förstås ) så därför tror jag motorstyrkan räcker för mig!
Citat från: Gizmo skrivet 6 maj 2010 kl. 18:58:09Rädd för can-am pga småfel som Rickard skrev om i sin tråd sen går du och köper en asiat.... konstigt folk det finns är allt jag har att säga, kolla i dagens film tråden under filmer så hittar du en blade som dom knäcker framdiffen på nu i vårvintern pga tösnö antar jag :SJag har även film på en Canam som axeln går av på i motorn ifrån ungefär samma åkställe för att inte prata om limphome som tänds bara dom ser lite dy eller vatten
Citat från: Lowest skrivet 6 maj 2010 kl. 19:55:40Citat från: Gizmo skrivet 6 maj 2010 kl. 18:58:09Rädd för can-am pga småfel som Rickard skrev om i sin tråd sen går du och köper en asiat.... konstigt folk det finns är allt jag har att säga, kolla i dagens film tråden under filmer så hittar du en blade som dom knäcker framdiffen på nu i vårvintern pga tösnö antar jag :SJag har även film på en Canam som axeln går av på i motorn ifrån ungefär samma åkställe för att inte prata om limphome som tänds bara dom ser lite dy eller vatten Ja. jag förstått efter att ha läst många timmar i detta forum så är det att alla maskiner kan gå sönder oavsett märke!
Ja vi är då hel nöjda med våra TGB blade:ar för vi köpte en till när man såg hur snabbt och smidigt allt fungerade på garantin. plus kanon återförsäljareTack tommy ornäs
Kul film! Men ni skrämmer ju bort fiskarna när ni åker på det viset i vattnet
Citat från: tjomme skrivet 6 maj 2010 kl. 20:09:25Ja vi är då hel nöjda med våra TGB blade:ar för vi köpte en till när man såg hur snabbt och smidigt allt fungerade på garantin. plus kanon återförsäljareTack tommy ornäs Låter underbart att höra - det var ju hos Tommys jag var idag!