Message was edited by: moderatorInga länkar i forumet tack!
MEN jag köper hellre en Suzuki som är tillverkad i Kina, av Suzuki. Då vet jag att jag kan gå tillbaka in i butiken och slå någon hårt på könsdelarna om den strular som föregående exempel. Då har man ju en genralagent att ge sej på, och man vet att man får sin maskin utbytt på garanti osv osv osv. Om man så ska behöva byta ut maskinen en gång om dagen mot en ny, tills dess att den blir inlöst.
Citat från: "Moderator på svt.se"Message was edited by: moderatorInga länkar i forumet tack!Vilket trams, hur ska ett forum funka om man inte får tipsa
Framförallt har japanerna mer erfarenhet av hur man bör designa en ATV för bästa funktion.Hur många kinser är det inte med batteriet som sitter mitt i skitsprutet? Finns inte en Japan som har det.Vad som oroar mig mest är att om man är så dum där, är man säkert lika dum på andra ställen som inte är lika lätt att se. Japan ATV's är kvalité, sen kan de också strula men sannorlikheten är mindre än för en Kines. Men det är ju inte bara driftsäkerhet man betalar för, utan hur saker är utförda, i vilket materialval mm.Jag menar en Skoda fungerar utmärkt att åka till Konsum och handla i, men jag gör det hellre i en BMW./J