Bl a har BMW, Mercedes, Honda, Highland (och snart t o m Volvo) tillverkning i Kina, så jag tror att samma enkla regel gäller där: man får vad man betalar för, varken mer eller mindre.
Skratta inte åt kineserna! Allt de tillverkar är inte skräp, de kommer att lära sej till slut de också. Se bara på alla biltillverkare som flyttar produktion dit. Med rätt specifikationer och kvalitetskontroll så fixar dem det nog. Vad tror ni kineserna får för maskinen? Kanske just 5 papp?
CiteraSkratta inte åt kineserna! Allt de tillverkar är inte skräp, de kommer att lära sej till slut de också. Se bara på alla biltillverkare som flyttar produktion dit. Med rätt specifikationer och kvalitetskontroll så fixar dem det nog. Vad tror ni kineserna får för maskinen? Kanske just 5 papp?CiteraBl a har BMW, Mercedes, Honda, Highland (och snart t o m Volvo) tillverkning i Kina, så jag tror att samma enkla regel gäller där: man får vad man betalar för, varken mer eller mindre.ROADKILL: Det var väl ungefär så skrev jag väl?
Citat från: "CathastrophiX"CiteraSkratta inte åt kineserna! Allt de tillverkar är inte skräp, de kommer att lära sej till slut de också. Se bara på alla biltillverkare som flyttar produktion dit. Med rätt specifikationer och kvalitetskontroll så fixar dem det nog. Vad tror ni kineserna får för maskinen? Kanske just 5 papp?CiteraBl a har BMW, Mercedes, Honda, Highland (och snart t o m Volvo) tillverkning i Kina, så jag tror att samma enkla regel gäller där: man får vad man betalar för, varken mer eller mindre.ROADKILL: Det var väl ungefär så skrev jag väl?Ee jaha 8O Trodde du mena att när volvo börjar tillverkningen i Kina kommer "man få vad man betalar för" dvs skräp.... :?: men OK fel uppfattad av mej :wink: