jo men då kan man ju skriva var man har servat annars e det ju skit samma
självklart vore det det bästa att skriva var, men jag menar att alla kanske inte känner för det. många är nog jävligt irriterad om nåt går fel sen sätter man sig vid datorn och skriver av sig, även om det trots allt löste sig skitbra dagen efter. men återigen tråden behöver väl ändå inte tas bort bara för det, det påvisar ju bara än en gång att problemet finns där och att man ska vara uppmärksam när man lämnar en maskin.sen kan jag tycka att startar man en sån tråd så kanske man kan gå lite djupare än såhär för att den ska vara helt nyttig...
stromj, du har lite poänger min vän.. men ändå..man ska inte svartmåla servicestället.. man kan med all rätt skriva vad som vart fel, och hur/om/när de löste det.. ofta (inte alltid)m men ofta är de bra serviceställena inga problem, blir ngt fel, ringer man o saken åtgärdas direkt.. men vissa misstag är inte acceptabelt.. så tror de som är seriösa är inte rädd för "offentlighetens ljus" ,, de hadnlar få bort folk som gör direkta livsfarliga fel, inte gör vad man tar betalt för etc..men kanske jag som har fel.. låt den som starta tråden bestämma.. lås den o glöm ämnet eller gör de som känns bra så e saken mer el mindre löst :-P