Fan att jag såg ditt mess för sent Grönis hade varit sjuk skoj att haka på där som det ser ut:-) Men en annan var ju upptagen med groggen igår tyvärr.Min kära vän ska in på fösta servicen på måndag och sen är jag med i matchen igen. /Jon
Citat från: Cornsnake skrivet 17 april 2010 kl. 21:57:15Fan att jag såg ditt mess för sent Grönis hade varit sjuk skoj att haka på där som det ser ut:-) Men en annan var ju upptagen med groggen igår tyvärr.Min kära vän ska in på fösta servicen på måndag och sen är jag med i matchen igen. /Jonja du väljer ju dina dagar Spriten tar man till när hojen står på lagning och inte annars ;-)
Citat från: Grönis skrivet 17 april 2010 kl. 22:02:19Citat från: Cornsnake skrivet 17 april 2010 kl. 21:57:15Fan att jag såg ditt mess för sent Grönis hade varit sjuk skoj att haka på där som det ser ut:-) Men en annan var ju upptagen med groggen igår tyvärr.Min kära vän ska in på fösta servicen på måndag och sen är jag med i matchen igen. /Jonja du väljer ju dina dagar Spriten tar man till när hojen står på lagning och inte annars ;-)Sund inställning Synd bara att en annan är svag för rödtjut-... Annars lät det som ett bra motto