snackar ni om schimsning eller? för det görs ju typ på en grisblink av den som kan.
Citerasnackar ni om schimsning eller? för det görs ju typ på en grisblink av den som kan. vad är en shimsning har aldrig fattat vad de är för något!?skulle bara vilja ha tag på kraftigare fjädrar till mina dämpare, men får ju inte ens tag på de här i sverige.om man kollar forum från andra sidan atlanten så är det inte helt ovanligt att folk är lika eller mer nöjda med ombyggda orginal dämpare som eftermarknads dämpare som kostar 2-3x priset av att bygga om dämparen.
Citat från: TAZ skrivet 21 april 2010 kl. 16:49:59Citerasnackar ni om schimsning eller? för det görs ju typ på en grisblink av den som kan. vad är en shimsning har aldrig fattat vad de är för något!?skulle bara vilja ha tag på kraftigare fjädrar till mina dämpare, men får ju inte ens tag på de här i sverige.om man kollar forum från andra sidan atlanten så är det inte helt ovanligt att folk är lika eller mer nöjda med ombyggda orginal dämpare som eftermarknads dämpare som kostar 2-3x priset av att bygga om dämparen. Öhlins säljer fjädrar och engans kan nog också fixa de Sen vet jag att Je racing i ljusdal kan fixa ombyggda dämpare