Halo o välkommen te quadträsket Jag är precis på väg i bingen så blir kort men Raptor 700an skulle ja personligen välja av de två. Quaddriften har ja själv varit intresserad av men inte hunnit få tag i o provat någon.. sett en men tyckte inte den var lika imponerande som på bild.. de har lite mindre hk än en vanlig 450 quad men har nog en gudomlig komfort o väghållning (gissar).. eftersom du kört effektstinna maskiner och är van det så tänkte jag direkt på e-atv o tipsa dig om.. det är min egen drömmaskin med mc prestanda Den elr Turbo Raptor fr Dahlbäck om du vill ha mer klös.. E-atv är väldigt dyr dock men fanns en beg på blocket som kommit ned lite i pris.. den bär nog två bra.. annars är Dinli 450 en fin allround maskin som är bland de bästa att skjutsa på.. ett verkligt budgettips i sammanhanget
Citat från: joeychandlerson skrivet 13 april 2010 kl. 02:07:10Halo o välkommen te quadträsket Jag är precis på väg i bingen så blir kort men Raptor 700an skulle ja personligen välja av de två. Quaddriften har ja själv varit intresserad av men inte hunnit få tag i o provat någon.. sett en men tyckte inte den var lika imponerande som på bild.. de har lite mindre hk än en vanlig 450 quad men har nog en gudomlig komfort o väghållning (gissar).. eftersom du kört effektstinna maskiner och är van det så tänkte jag direkt på e-atv o tipsa dig om.. det är min egen drömmaskin med mc prestanda Den elr Turbo Raptor fr Dahlbäck om du vill ha mer klös.. E-atv är väldigt dyr dock men fanns en beg på blocket som kommit ned lite i pris.. den bär nog två bra.. annars är Dinli 450 en fin allround maskin som är bland de bästa att skjutsa på.. ett verkligt budgettips i sammanhanget Tack för tipsen!Har fått tag på en Dinli 450 SS (?) -08 som har lite lull-lull såsom spacers fram och bak, drevad med större munstycke, sänkt och både väg- och crossdäck medföljer. Jag får alltihop för 40 papp. Känns detta som en bra deal? Vad ska jag hålla utkik efter när jag åker och tittar på maskinen?Har ju som sagt ingen erfarenhet av dessa maskiner så det blir lätt för säljaren att lura mig om jag inte kollar med er först.Tror ni en Dinli 450 blir bra med min längd? Jag vill som sagt inte att den ska kännas tam och liten. Ser mest fjantigt ut om jag ser ut som en jätte tycker jag (och nej, jag är inte överviktig på något vis). Alla tips mottages tacksamt!
goes 450 in är likvärdig med hyosung te 450Inte med Dinlin