RedKnows gps tracker och en stooor knölpåk.
Kostar inget, RedKnows är inte bundet till nått abonnemang som tex Defa. Det enda man behöver betala förutom själva trackern är påfyllning av kontantkortet när det tar slut. En bra sak förutom att den larmar är att det finns en SOS knapp på fjärren. Åker jag själv i skogen har jag alltid fjärren runt halsen å skulle olyckan vara framme så kan man larma i värsta fall.
Citat från: Stefan_-78 skrivet 11 april 2010 kl. 17:48:33Kostar inget, RedKnows är inte bundet till nått abonnemang som tex Defa. Det enda man behöver betala förutom själva trackern är påfyllning av kontantkortet när det tar slut. En bra sak förutom att den larmar är att det finns en SOS knapp på fjärren. Åker jag själv i skogen har jag alltid fjärren runt halsen å skulle olyckan vara framme så kan man larma i värsta fall. Ok! Får kika vad jag hittar om denna pryl! Vet du på rak arm vart man hittar den ..billigast?
Citat från: rptr skrivet 11 april 2010 kl. 21:41:26Citat från: Stefan_-78 skrivet 11 april 2010 kl. 17:48:33Kostar inget, RedKnows är inte bundet till nått abonnemang som tex Defa. Det enda man behöver betala förutom själva trackern är påfyllning av kontantkortet när det tar slut. En bra sak förutom att den larmar är att det finns en SOS knapp på fjärren. Åker jag själv i skogen har jag alltid fjärren runt halsen å skulle olyckan vara framme så kan man larma i värsta fall. Ok! Får kika vad jag hittar om denna pryl! Vet du på rak arm vart man hittar den ..billigast? Riktig fin pryl! Har sålt 3st till min far via jobbet. Finns hos Mekonomen, om den är billigast där vet jag dock inte!
Citat från: Fishy skrivet 11 april 2010 kl. 22:37:35Citat från: rptr skrivet 11 april 2010 kl. 21:41:26Citat från: Stefan_-78 skrivet 11 april 2010 kl. 17:48:33Kostar inget, RedKnows är inte bundet till nått abonnemang som tex Defa. Det enda man behöver betala förutom själva trackern är påfyllning av kontantkortet när det tar slut. En bra sak förutom att den larmar är att det finns en SOS knapp på fjärren. Åker jag själv i skogen har jag alltid fjärren runt halsen å skulle olyckan vara framme så kan man larma i värsta fall. Ok! Får kika vad jag hittar om denna pryl! Vet du på rak arm vart man hittar den ..billigast? Riktig fin pryl! Har sålt 3st till min far via jobbet. Finns hos Mekonomen, om den är billigast där vet jag dock inte!Hittar bara en antenn till den på Mekonomen! Svår att hitta annars också bland kända butiker! Hittade en marin mini tracker borde väl funka, samma funktioner? kostar 3200..