Citat från: Pontus™ skrivet 28 juni 2011 kl. 23:42:31Can-am Outlander Xxc 800R med XMR kylarflytt och snorklar... det bästa av två världar.glöm inte styrhöjare alá Pontus.
Can-am Outlander Xxc 800R med XMR kylarflytt och snorklar... det bästa av två världar.
Citat från: Pontus™ skrivet 28 juni 2011 kl. 23:42:31Can-am Outlander Xxc 800R med XMR kylarflytt och snorklar... det bästa av två världar.Du vet att du är ett svin va Pontus.........Materialare.......
Dagsfärsk uppsättning!ITP SS106 och Gorilla Silverback 30x10-12
På begäran....... Återstår bara en liten provdykning nu.... Fälgarna kommer från Patrik på Gooffroad och däcken beställde jag från USA.Den här dimensionen finns tydligen inte i sverige.
Förut när man kunde beställa från rockymountain var det jävligt enkelt och gick fort!Nu kan man dessvärre inte beställa däck därifrån längre.... Jag beställde mina genom målefors international i arizona.Det var bara att länka till sidan som man ville beställa däcken ifrån, så beställde dom däcken till sig och skötte ALLT med frakt, tull etc.Varorna hamnar i Nora (strax norr om Örebro)Dock tog det ganska lång tid (med båt) Tror jag väntade i 7veckor på mina däck nu!
Citat från: Bull3N™ skrivet 29 juni 2011 kl. 10:15:51Citat från: Pontus™ skrivet 28 juni 2011 kl. 23:42:31Can-am Outlander Xxc 800R med XMR kylarflytt och snorklar... det bästa av två världar.Du vet att du är ett svin va Pontus.........Materialare.......Can-am Renegade 800R Xxc -10 Has plast Snorklar Uppflyttad KylareRamförstärkare STM Sekundär variator QuadShop Customs vikter och fjäder i primäraInova mudgear på SS 108 fälgarHigh Lifter Outlaw på Xxc fälgarAkrapovic SliponPowerCommandervisst är jag... men vänta nu... det är ju din spec...