OK!Ja tack för upplysningen..Några fler tips?Vart i avgasröret sitter strypningarna?
varvar motorn 9000v vid 120-125km/h eller "orkar" den inte dra längre?
toppar den mer om du drevar om den?
mr2t skrev: Det sitter en bricka mellan första biten på avgassystemet och cylinderns utloppnån sån hade inte jag i min - ska det verkligen sitta en där?
ok!men om den inte orkar varva ut i 125. så hjälper det inte att dreva den så att den varvar mindre i 125 iaf! utan då får man dreva den så att den varvar mer.. och det vill man kanske inte..gör det stor skillnad på strypt och ostrypt maskin?
Ja, det finns fortfarande gott om motorstyrka, men varför ha en quad som gör 200 km/h? Man orkar inte hålla kvar i styret i upprätt stälning över 135 km/h någon längre sträcka.
CiteraJa, det finns fortfarande gott om motorstyrka, men varför ha en quad som gör 200 km/h? Man orkar inte hålla kvar i styret i upprätt stälning över 135 km/h någon längre sträcka.Du får montera ett bock styre
Citat från: "iroc"mr2t skrev: Det sitter en bricka mellan första biten på avgassystemet och cylinderns utloppnån sån hade inte jag i min - ska det verkligen sitta en där?Det är sagt så iaf, jag hade 2 av 5 strypningar på min, så jag kan inte svära på det.
Citat från: "Mr2t"Citat från: "iroc"mr2t skrev: Det sitter en bricka mellan första biten på avgassystemet och cylinderns utloppnån sån hade inte jag i min - ska det verkligen sitta en där?Det är sagt så iaf, jag hade 2 av 5 strypningar på min, så jag kan inte svära på det.nicke sa att det skulle sitta en strypning där men har inte hört om nån som haft en där än .......eller? :roll: