Tänkte eventuellt kanske byta upp mig mot en begagnad Bruteforce 750 Är det något man bör beakta innan man trycker dom ny pressade sedlarna i handen på säljaren ?Är maskinen "skott säker" eller vad är dom största felen på Bruteforce ?Ser en hel del med Bruteforce där dom tex har flyttat upp kylaren, kan detta bli något problem ? Något annat man ska tänka på ?
Vanligaste felen är klena bussningar i framvagnen och bussningen i styrstången men det finns uppdateringar för vettig peng så det är ingen större fara.Packboxen på motorn till utgående kardan till bakdiffen är klen och den brukar läcka. Men är lätt att byta och kostar strax under 100:-Framdiffen är klen men lägger man i 4wd på rätt sätt och inte tuktar den med stora hjul så håller den.Att kylaren är uppflyttad är bara bra.Kylaren blir inte tät så den går inte varm eller kokar.Motorn går svalare med kylaren uppe. Det har rasat många cylindrar och toppar för att dom har gått varma,Jag gillar Kawan mycket men jag gillar inte priserna på reservdelarna Kollar man på framdiffen så kostar en ny komplett framdiff till. Kawa nästan 30 000:-CanAm ca 9000:-