jag trodde också att man hade garanti men enligt företaget jag köpte den av säger att den var begagnad och har ingen garanti skulle aldrig köpt min någon atv eller åtminstånde väntat lite och köpt mig något annat märke men att verkstäderna inte vill ta imot den förstår jag inte hmmmm
Mitt svar på din fråga är anus med ett stort A Jag köpte nämligen en sån maskin fast min hette tydligen odes rolley "dem där maskinerna verkar ha många namn "Hur som helst gick maskinen klockrent 4 små turer sen hände något vad vet jag inte men det är väl något i växelådan eftersom jag lägger in en växel men inget händer..... hur som helst så tänkte jag att det är väl bara och lämna in till någon verkstad bettala och se glad ut men nej inte det heller ingen verkstad vill ta emot den här hjulingen så nu står man här med en trasig fyrhjuling som jag kunnat åka på i max 2 timmar kanskeså mitt råd e titta inte ens åt en sån maskin om du inte vill göra samma mistag som jagfast är du bra på maskiner och kan mecka själv så KANSKEM.V.H Pirre