Varför vill man backa fortare än 17 km/h? Blev nyfiken på detta och har varit ute å testat min, och ja, den klipper vid 17 km/h, men jag upplever inte detta som störande.Kanske vid plogning av stora ytor kanske...
Citat från: Blomman69 skrivet 27 mars 2010 kl. 11:50:25Varför vill man backa fortare än 17 km/h? Blev nyfiken på detta och har varit ute å testat min, och ja, den klipper vid 17 km/h, men jag upplever inte detta som störande.Kanske vid plogning av stora ytor kanske...eller när du kör i lera... och kör fast...
Citat från: IceMannen skrivet 27 mars 2010 kl. 17:44:58Citat från: Blomman69 skrivet 27 mars 2010 kl. 11:50:25Varför vill man backa fortare än 17 km/h? Blev nyfiken på detta och har varit ute å testat min, och ja, den klipper vid 17 km/h, men jag upplever inte detta som störande.Kanske vid plogning av stora ytor kanske...eller när du kör i lera... och kör fast...haha ja jo då vill man backa fort......eller när man vid en smal stig i skogen möter markägaren rusandes emot dig med mord i blicken och bärandes på en jättestor pistol...
Sen är det som sagt grymt störande om man sitter fast i snö eller lera och vill loss och den bludrar och klipper. Jag tänker låta verkastaden ta bort den vid fösta servicen.