Hur kan du tro det Med glimten i ögat (blinkande) . Jag skulle byta till 800'n häromdan. Jag har provkört en nu och vet faktiskt inte om jag ska byta. Skillnaden i effekt är inte så märkbart stor som jag trodde. Det enda själet är i så fall att det finns mer trim till 800'n än till 650'n. Jag är helt nöjd med 650'n (än så länge) men känner jag mig själv vill man ha lite till när man vant sig. Men jusst nu ska jag nog inte sälja 650'n. Jag tror nog att jag behåller maskinen och lägger pengar på annat som lite annan fjädring och sånnt. Men visst har jag funderat på varför jag inte tog 800 med en gång. Men men det länns som ett I-lands problem. Man kanske inte alltid måste vara värst utan vara nöjd med det man har och nyttja det i stället..........Man blir inte onöjd med en Can-Am man blir bara mer eller mindre nöjd. Jag har provkört många märken och modeller och ser inga direkta konkurrenter än så länge.....
CiteraHur kan du tro det Med glimten i ögat (blinkande) . Jag skulle byta till 800'n häromdan. Jag har provkört en nu och vet faktiskt inte om jag ska byta. Skillnaden i effekt är inte så märkbart stor som jag trodde. Det enda själet är i så fall att det finns mer trim till 800'n än till 650'n. Jag är helt nöjd med 650'n (än så länge) men känner jag mig själv vill man ha lite till när man vant sig. Men jusst nu ska jag nog inte sälja 650'n. Jag tror nog att jag behåller maskinen och lägger pengar på annat som lite annan fjädring och sånnt. Men visst har jag funderat på varför jag inte tog 800 med en gång. Men men det länns som ett I-lands problem. Man kanske inte alltid måste vara värst utan vara nöjd med det man har och nyttja det i stället..........Man blir inte onöjd med en Can-Am man blir bara mer eller mindre nöjd. Jag har provkört många märken och modeller och ser inga direkta konkurrenter än så länge..... gå in på mrrpm.com så hittar du trim till 650. blir billigare än att byta hela hojjen