Sen tar man de lugnt vid hus så tror nog inte att nån känner för att anmäla mej, folk brukar vinka glatt när man hejar och skina upp till en
Citat från: polaris_persson skrivet 15 mars 2010 kl. 20:39:41Tyvärr kör även jag olovligt! Det är skitlöjligt jag får köra 60 ton på vägen men inte köra 400kg fyrhjuling i skogen bara för jag fått körkort efter år 2000 suger riktigt hårt!!!!Lite surt, det där. Men det borde vara en baggis för dig att ta ett förarbevis.Är man omyndig och inte har behörighet för nått så tycker inte jag att man ska ge sig ut på vägarna med en fyrhjuling om den inte är moppereggad. I det här fallet kan man jämföra mellan moped och tung MC. Åker man fast så har man kört på ett ställe eller på ett sätt som uppmärksammat polisen. Då får man skylla sig själv. Att man är hemma på sin egen mark och sprätter runt tycker inte jag att nån har med att göra.
Tyvärr kör även jag olovligt! Det är skitlöjligt jag får köra 60 ton på vägen men inte köra 400kg fyrhjuling i skogen bara för jag fått körkort efter år 2000 suger riktigt hårt!!!!
JA DET ÄR KASST ! fyfan nyss skicka in lämp o börja plugga o grejer men men är faktiskt inte så "nere" för de här jag kan ju fortfarnde göra de jag älskar kunde varit värre
skulle bjuda flickvännen på en tur.. visste att jag hade dåligt med bensin vi va i en uppförs backe tänkte ska bara köra upp här sen vrida på reserven .. när vi precis kommer upp möter man farbror blå. utan att tänka sig för drar man iväg kommer kanske tre hundra meter sen dör den så nu har man uppskjutet körkort ..
Åkte dit för fortkörning..