Citat från: "Mr2t"Citat från: "Lina"ja och frågan är ju vart alla bilskattepengrna tar vägen...? ska inte sådant gå tillbaka till vägunderhåll?och hur bra vägar är det då???Dom finns i sthlm och byggs vägtullar av.Vilket vi i stockholm är sååå glada över..
Citat från: "Lina"ja och frågan är ju vart alla bilskattepengrna tar vägen...? ska inte sådant gå tillbaka till vägunderhåll?och hur bra vägar är det då???Dom finns i sthlm och byggs vägtullar av.
ja och frågan är ju vart alla bilskattepengrna tar vägen...? ska inte sådant gå tillbaka till vägunderhåll?och hur bra vägar är det då???
:twisted: Anonyma snytingar !!!!!!!!DET ÄR LÅGT!!!!!!!!Stå för vad du tycker eller håll käf,,,,,
o hur fan kan diesel vara dyrare än bensin och tre ggr så dyr skatt på bileen?!?!!!?!?tror att bensin änvänder vi ca 7% av ällt i förbräning....med diesel är det 15% den är bättre för miljön (om man inte kör en gammal mersa från -76)
Nog betalas det för mycket skatt! Vägtullar, vilket skit! Å så har man en transponderj-vel i vindrutan också!Fastighetsskatt betalar man för två hus, ca 40 papp om året.Moms betalar man på allt, vilket skit.Vägskatt betalar jag till bilarna.Skatt på skatt på soppan....Bergvärme har jag i ena huset, fick högre skatt på det också.Vem FAN va idioten som var gäst och skrev att Stockholmare SKA ha vägtullar, träffa mig vid 9 i kväll (när vägtullarna sover) mitt på plattan så ska jag jag köra upp mina deklarationer i ar-let på dig!!!Bondläpp :!: