Citat från: "iroc""Jo alla strypningar ska vara bort om alla var, box,luftburk, pluggen i dämparen ibak och muttern. eller är det någon som har hittat någon mersitter en "plugg" ifrämre röret i skarven mot dämparen.ser ut som en katalysator / rörtypjag undrar jag om inte denna pluggen är en typ av katt, för det som sitter där är väldigt likt monoliter som sitter i kattar
"Jo alla strypningar ska vara bort om alla var, box,luftburk, pluggen i dämparen ibak och muttern. eller är det någon som har hittat någon mersitter en "plugg" ifrämre röret i skarven mot dämparen.ser ut som en katalysator / rörtyp
Citat från: "shivaxl"Citat från: "iroc""Jo alla strypningar ska vara bort om alla var, box,luftburk, pluggen i dämparen ibak och muttern. eller är det någon som har hittat någon mersitter en "plugg" ifrämre röret i skarven mot dämparen.ser ut som en katalysator / rörtypjag undrar jag om inte denna pluggen är en typ av katt, för det som sitter där är väldigt likt monoliter som sitter i kattarDet är en metallisk katalysator. Den stjäl effekt, precis som på bilar. Plocka bort den meddetsamma =P
Citat från: "Mr2t"Citat från: "shivaxl"Citat från: "iroc""Jo alla strypningar ska vara bort om alla var, box,luftburk, pluggen i dämparen ibak och muttern. eller är det någon som har hittat någon mersitter en "plugg" ifrämre röret i skarven mot dämparen.ser ut som en katalysator / rörtypjag undrar jag om inte denna pluggen är en typ av katt, för det som sitter där är väldigt likt monoliter som sitter i kattarDet är en metallisk katalysator. Den stjäl effekt, precis som på bilar. Plocka bort den meddetsamma =Pjo men det är ju inget bra mot miljön direkt Har en Td04 - 19T här hemma som man kanske hänga på?fast då ska man ju få snurr på det också och så gröva saker behövs nog inte
Tog ut den 1:a gången igår- den fick gå fullt direkt då toppade den 127 km/h - provade toppfarten idag gjorde 131 km/h plan väg- gått 7,5 mil sen igår så den börjar gå bättre å bättre nu kanske.Detta är HELT original.(än så länge) :wink: :wink:
Vad sitter det för drev orginal, 14 fram och 38 eller 40 bak?