bara jag av alla 700 ägare som varit uppe i 135km? Lasse>>>>>om du ska köpa dig en 700 så tycker jag inte att du ska tänka på hastigheten förmycket, tänk istället på vridet som är i den "lilla" motorn istället för det finns pulver för att åka på bakhjulet på trean Och när det börjar röra sig upp imot 130km på lite halv dålig asfallts väg så har man full shå att hålla sig kvar.Mvh joacim
bara jag av alla 700 ägare som varit uppe i 135km?
Citat från: "shivaxl"bara jag av alla 700 ägare som varit uppe i 135km? Ner för Billingen eller på plan mark?
Väldigt fin iroc, men sitter inte bakhjulen fel.Vänsterhjulet borde sitta på högersidan.
Med tanke på hur dresel satt givaren ( i en plastsköld som fladdrar) kan säkert mätaren visa både det ena å andra men gissningsvis runt 125 km/h låter rimligt med standard maskin/drevning.shivaxl: har du tagit bort ALLA strypningar nu?
Mr2t>>>> vad har du tänkt att göra då?Mvh joacim
"Jo alla strypningar ska vara bort om alla var, box,luftburk, pluggen i dämparen ibak och muttern. eller är det någon som har hittat någon mersitter en "plugg" ifrämre röret i skarven mot dämparen.ser ut som en katalysator / rörtyp