nån som har tips på stugor
Du har ju Edskens camping i närheten.. de har ett fåtal stugor iaf www.edskencamping.comP.S Såg precis att deras karta inte stämmer, den skickar dig till helt fel destination.. Campingen är dock den rätta, inte den automatiska kartan.
var ligger det i förhållande till backen för om man klickar på karta så hamnar man i vingåker
Lite tips från en Hoforsbo för er som inte tänker bo på campingen även om jag inte planerar träffen. Kompisar till mig som öppnat:JS Sport och TuristboendePersfallsvägen 10. Gångavstånd till Stålringens idrottscentrum 5 - 10 min.Nytt boende som startar under januari 2009 med inriktning på gruppboende i samband med evenemang, men kommer även att kunna ta emot privat boende i mån av plats.Har även lokaler och relax avdelning för uthyrning.Föreningsvänliga priser. * 50 bäddar i flerbäddsrum * Matsal för 50 personer * Samlingsrum för möten, teori m.m. * Enklare maträtter och fika, samarbete med CateringKontakt: för info. och priser 0731-41 94 76 Jocce, 0731-42 38 84 Sussi.http://www.jsboende.se/Rekomenderar att ni parkera hjulingen på träffområdet om ni bor här då det är mitt i ett bostadsområde om dom nu inte har tillgång till garage men det går att ställa frågan.Fin camping!Edsken bad och camping ***Ligger ca 3 km väster om Hofors efter R80.2 st 4-bäddsstugor med toalett, varmt och kallt vatten3 st 4-bäddstugor, varmt och kallt vatten1 st 2-bäddsstuga, varmt och kallt vatten2 st 2-bäddsstugor är utrustade för självhushåll men saknar rinnande vattenEl-uttag för husvagnar, kiosk och restaurang.Badplats, båt och kanotuthyrning.Öppettider, bokning och info: www.edskecamping.comlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönsterSök mer information på Svenska campingplatser på Internet."Camping i Sverige"länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönsterTrevligt ställe enligt många:Sälgsjö gård TuristbäddarLigger 10 km öster om Hofors efter R80. 2-6 bäddstugor. Stugorna är utrustade med kokmöjlighet, kylskåp, elvärme, kudde, filt och dyna.ServicebyggnadBokning och info: telefon 0290 - 860 80Många har tidigare hyrt på:Hotell Golden HofFatbursgatan 12, Hofors11 st. rum totalt 22 bäddar.Bokning: telefon 0290 - 212 22http://www.hotelgoldenhof.se/Men att dela militärtält med tio andra som käkat ärtsoppa kanske är sövande också!