Nu är den hemma. Har tyvärr inte hunnit åka mer än nån halvtimme. Så långt går den som en dröm och har nog överträffat mina förväntningar. Blir en del åka i helgen så får jag se om de känns likadant då. Hoppas på det iaf.Ngt att tänka på när det är nytt? Inköning o så där? Åf sa att inkörning var en tank ungefär och då kunde man gasa fullt då och då men inte hårdköra hela tiden. Än så länge har jag iaf mest puttrat lite, men det känns att det finns kraft i maskin. Satan så skoj.Känns som att om jag inte blir nöjd med denna så ska jag inte ha nån atv =)
Så, nu är man halvvägs till första servicen. Fortfarande nöjd. Svårt att plåga den i detta väder, även om snöröjningen är lite tung förstås så jag hoppas att inkörningen är ok. Undrar om det egentligen kan gör så stor skillnad det där.Kollade oljan i går, tyckte det var lite dåligt i. Nog kan den väl dra lite i början men den ligger under min så vitt jag kan se. Kan det var möjligt att man ska behöva fylla på innan första servicen? Att man ska vara så kass på det där med motorer Hur skulle ni gjort? Fyllt på lite, isf med vad? Lämna in på för tidig service eller bara köra?Fläkten vid kylaren går även ganska mkt, är det normalt?Fick papper från transportstyrelsen i veckan där det stod att dem inte kan registrera den innan jag skaffat försökring. Vad har jag missat? Måste en terrängreggad vara försäkrad? Nog för att jag ska göra det men hade inte hunnit och blev lite förvånad när dem skriver att dem inte kan regga den innan man försäkrat.