Tjenare uffe..Köpte en 350i till min spoiled bitchå hon gillar den skarpt,de är ju inget fartvidunder direkt men jag måste säga att den spinner på ganska bra ändå.Crossdäcken som sitter på dessa maskiner maxxis är nog inte riktigt så genomtänkt kanske då dem har ett fruktansvärt vägljud,å eftersom 350in mestadels ska gå på landsväg å grusväg så har jag monterat på en omgång maxxis gatdäck på gummans maskin.Kolla spindelleder å styrleder å sånna grejjer samt att alla skruvar å muttrar sitter fast,då maskinen tenderar att vibrera ganska kraftigt så kan det vilja ralla loss lite här å där....Maskinen andas lite dåligt original så ett öppet luftfilter och en stor borr i ljuddämparen samt ombestyckning av förgasaren sitter fint på dessa maskiner.Har inte kollat om den e strypt i variatorerna eller så å enl åf så skall dem inte vara det men jag misstänker att den inte växlar ut riktigt ändå å om nu den gör det så måste det bli ett mindre bakdrev till sommaren för att orken e de inget fel på i alla fall Lycka till med en fin maskin