Jag har sett pinks video....så numera tycker jag att alla tjejer är "stupid girls"
Citat från: "BigBadGrizzly"Jag har sett pinks video....så numera tycker jag att alla tjejer är "stupid girls"Den tackar man för... :evil:
Citat från: "Quad_bruden"Citat från: "BigBadGrizzly"Jag har sett pinks video....så numera tycker jag att alla tjejer är "stupid girls"Den tackar man för... :evil:Får väl tillägga att jag inte va helt nykter när jag skrev de där...kommer faktiskt inte äns ihåg att jag skrivit de..... :roll: Men jag har läst meningen några gånger nu och fattar inte riktigt vad jag menade med den. :? Är nog säkrast att dra ur sladden på datan innan man går på krogen så slipper sånna där inlägg uppstå.
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "Quad_bruden"Citat från: "BigBadGrizzly"Jag har sett pinks video....så numera tycker jag att alla tjejer är "stupid girls"Den tackar man för... :evil:Får väl tillägga att jag inte va helt nykter när jag skrev de där...kommer faktiskt inte äns ihåg att jag skrivit de..... :roll: Men jag har läst meningen några gånger nu och fattar inte riktigt vad jag menade med den. :? Är nog säkrast att dra ur sladden på datan innan man går på krogen så slipper sånna där inlägg uppstå. Jag vet precis vad du menade.. Om man sitter och värmer för att dra ut på krogen och har tid att skriva något här så har man inga damer (eller bara den vanliga gammla ragatan) i närheten. Då är alla tjejer stupid girls för de inte är där och "värmer".