lämna min maskin till doktorn idag. väntar på besked vad det kommer kosta om det inte går på garantin och va jag får för den i inbyte.kanske blir en rentagay till våren
Citat från: atvrules skrivet 22 februari 2010 kl. 17:28:29lämna min maskin till doktorn idag. väntar på besked vad det kommer kosta om det inte går på garantin och va jag får för den i inbyte.kanske blir en rentagay till våren eller en RAZR?
Jävligt bra film
Citat från: AtvNerd skrivet 22 februari 2010 kl. 18:09:00Citat från: atvrules skrivet 22 februari 2010 kl. 17:28:29lämna min maskin till doktorn idag. väntar på besked vad det kommer kosta om det inte går på garantin och va jag får för den i inbyte.kanske blir en rentagay till våren eller en RAZR?kanske. e ju lättast och byta maskin inom samma märke. inte hittat någon som säljer både potatis och cancan i närheten. tror inte renegaden är så tråkig iaf
Filmade när vi var ute i snökaoset, det var många som hoppade av, i planeringsstadiet ar vi över 30st, men många föll bort pga. snö jour och hemlängtan.Redan efter 200m in i skogen fick vi haveri på 2 maskiner, en drivaxel och en kylare som fått lite stryk.Själv körde jag även sönder framskärmen då.http://www.atvnerd.se/e107_plugins/gallery2/gallery2.php?g2_itemId=10247