Har lite svårt att förstå varför man försvarar en "billig" winch med att säga: man kan köpa två eller tre billiga för samma pris som en dyr. När den "billiga" går sönder så är man garanterat inte hemma i garaget och torrgasar, utan man sitter med all säkerhet fast i ett kärr någonstans långt hemifrån. Kan gissa att det är fler än jag som önskat att man satsat på en kvalitetswinch då =)Nu säger jag inte att nått spciellt märke är bättre eller sämre men jag läste nått bra i HiFi klubbens reklam, det stog: Man får inte bra ljud där dom säljer brödrostar på rea. Å nog ligger det nått i det. Skulle nog inte gå på Claes Ohlsson å köpa en winch till min maskin.
Har sagt det förut. Säger det igen.- Det billiga priset överväger inte vreden över den dåliga kvaliten. Men man kan ju diskutera så att billigt är bättre men som sagt inte när man sitter i skiten. Varför köpa en ny Volvo för 350,000kr när du kan köpa en trampbil på Barnenshus för otroliga 495kr?Nä grabbar (och tjejer) satsa på kvalitet istället. Ja visst det svider i början men inget mot att stå i skogen ensam och förbanna skitkvalitet!!!
ser bara inte varför warn skulle vara så grymt mycket bättre... de ända jag menade med att om man menade mest att man kan köpa två från början ha en fram och en bak för att vara på den säkra sidan... och är man så dum så man tillförlitar sig på en winch och inte har med sig nått annat när man är ensam så spelar de ingen roll om du har en warn eller en artrax winch den kan fortfrande sitta så du inte kommer åt dende finns många som har kört sönder sina warn winchar, så varför skulle inte dom kunna gå sönder när man står sämst till...allt kan gå sönder