Skrev på en annan tråd vad jag tycker om CF ,fick lite mothugg om att man bla ska utrusta maskinen till det man ska använda den till ,kanske nån till som vaknar iom denna tråd...... dra lite i snöret samtidigt som du trycker på startknappen,brukar hjälpa fan maskin är ju inte ens inkörd,undrar hur den är nästa år?Då kanske man måste blinka höger och tuta samtidigt som man drar i snöret och trycker på start knappen.......försök lämna tillbaka maskin där du köpte den
TjenaJag är en bilmekaniker som har en X7 som har gått skit bra i 179mil och det ända jag har haft är ju tank läckaget, en underbar maskin kan jag bara säga, men om jag tittar lite på personbilar så kan en ny bil gå sönder spelar ingen roll om det är en bil för 150000 kr eller en skit bil för 500000 grejorna kan gå söder så är det bara även om det är nytt och det kan gå flera månader innan felet blir åtgärdat på en även om märket är stor tex Audi det är bara inse fakta, vill du ha en grej som fungerar så skall du skita i att köpa nått eller köpa en gammal traktor hahahaNä men jag är skit nöjd som sagt med min x7MR D3vil
Ska ut och åka en längre sväng idag, då vi får se hur det kommer att te sig. Mitt problem var varit tydligast då maskinen varit varm. Någon med detta problem som testat att byta startrelä?
Va ju ett ganska vanligt raggarbilsfenomen på fords v-åttor.
Pratat med min ÅF idag och de skulle skicka ett nytt startrelä som jag skulle testa med. Fortsättning följer... BTW: Hur har det gått för dig Deer Hunter??