Hej igen..Några gick i fredags ut till handlarna och några återförsäljare fick dom redan i går måndags, min handlare sa samma sak att den gick väldigt bra och att det var en hel del förbättringar gjorda på den (gissar att han jämförde med 500 ed).. Får nog hem den i morgon då kommer det foton och min uppfattning om maskinen.. Skiljer endast 2 hk emot dinli 700 som har 40 hk och inte 48 som många tror då det är vridet som är 48 nm, men å andra sidan så väger cf en lite mer (därmed säger inte jag att cfn är bättre än dinlin men det var dessa två jag personligen valde emellan).. http://dinli.se/modeller/dinli_700_centhor/Mvh Andreas
HADES: angående att du tycker det är konstigt att jag redan provat en maskin så kan jag tillägga att jag jobbar som mekaniker på en auktoriserad atvsweden verkstad, och vi fick hem våra x7:or i måndags.
Kollat runt lite på den nu iaf.Verkar ha fått en ny modell av laddregulator.Hoppas det är till d bättre,lär ju va en kraftigare antar jag då sprutet o pumpen lär dra lite extra.Kanske går att uppgradera med en sån på d gamla cf:arna o få lite bättre klös i plogandets eviga winchande.